Love will tear us apart again

Hej min ganska döda blogg. Dags att skriva något kanske.
Idag har jag varit i skolan och sedan åkte jag och träffade Fanny. Vi var i Skrapan, Ringen och gick omkring på Götgatan. Sedan tog vi Katarinahissen upp och satte oss och pratade. Fast där ljög jag lite, för vi tog inte alls Katarinahissen upp utan vi tog den vanliga hissen. För att slippa betala de få kronorna det kostar. Där satt vi iallfall ganska länge och åt maltesers och jag drack min vitamindryck som Fanny hånade. Sedan åkte vi hem åt varsitt hål och nu sitter jag här och dricker cola. Det är fredag och helg och sommaren verkar inte ha dragit sig tillbaka riktigt än. Jag saknar gråmulet väder och kyla. Puss.

D e t  s k u l l e  v a r a  l ä t t  f ö r  m i g  a t t  s ä g a  a t t  j a g  i n t e  g i l l a r  d i g,  m e n  d e t  g ö r  
j a g,  t r o r  j a g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0