After all, it's always you

Idag var det väldans kallt ute när jag traskade till skolan. Höll på att frysa ihjäl utan jacka och med blött hår.
Dagen har bestått av en hel del håltimmar och vi har bara haft två lektioner, slöjd och engelska. Resten av tiden har vi ägnat en del till att funta på våran SO-pjäs som vi bestämde idag att vi ska göra. Vi håller på med rasism på SOn och nästa vecka ska man antingen göra ett prov, lämna in en novell eller spela upp en pjäs om just det. Jag och några andra bestämde oss då för att göra en pjäs. En pjäs som ska bli riktigt riktigt bra, har vi tänkt. Förhoppningsvis blir det så också. Men eftersom att den ska visas upp i slutet av nästa vecka är ju tiden knapp, så det är lite bråttom. Men vi har massa idéer som jag tror blir finemang.
Oj så ointressant det här blev. Så kan det gå.
Nu ska jag snart tända mitt ljus som luktar rabarberpaj. Adjöss.

Kommentarer
Postat av: julianna

Äntligen höst!

2009-09-29 @ 20:04:59
URL: http://thisonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0