Lite saker som är fina med hösten

  • Lövens fina färger.
  • Att vakna av regnet som smattrar mot fönsterrutor och tak.
  • Höstsol.
  • Att kunna klä sig i mysiga kläder.
  • Att fika efter att ha gått utomhus i kylan.
  • Höstlov. Som är ett himla mysigt lov.
  • Helgmornar när det är kallt och man måste kura ihop sig under täcket för att inte frysa.
  • Att det blir clementinsäsong.

Och så vidare. Finns ju massa andra saker som är fina med hösten men det orkar jag inte dra upp här. Finns ju även saker som är mindre fina, som att man nästintill dränks i läxor och sådant vissa perioder. Som det ser ut nu skulle jag nog behöva ägna en hel del tid av min helg till att plugga. Känns dock inte som att det kommer inträffa. Adjö!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åååhåååhåhåh clementinsäsong, jag döööööör av läängtan!

2009-10-08 @ 19:11:24
Postat av: Anonym

det var jullehunken, ehehehe

2009-10-08 @ 19:12:11
Postat av: mariana DG

håller med dig om alla punkter om hösten alltså (:

2009-10-11 @ 22:39:02
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0