Kanske bara en dröm

Igår var jag, Fanny och Magnus hemma hos Fanny. Vi kikade på Idol och åt en hel del. Jag har en snygg bild på Fanny när hon äter som jag egentligen vill lägga upp, men Fanny gjorde ganska klart för mig att jag inte är tillåten att göra det. Tyvärr. Nåväl, idag har jag inhandlat en jacka. En kappa faktiskt. Är ganska stolt över mig själv som äntligen lyckades hitta en jacka. Detta gjordes tillsammans med Fanny och sedan fikades det för mycket pengar. Vi hann även med att nästintill krocka med zombiewalken. Vissa såg ju sjukt läskiga ut, så vi blev rädda. Imorgon är det söndag och jag har ångest redan nu. Imorgon väntar plugg och städning. Åh, vad jag verkligen inte har lust med det. Min mamma fyller år också och jag har faktiskt inte köpt någon present eftersom att mitt bankomatkort inte ville sammarbeta idag. Så jag ska bege mig ut lite snabbt imorgon och köpa någonting. Nu tog det stopp i saker att skriva. Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0