I've lost control again

Just nu är jag väldigt trött, och jag menar inte just i denna stund utan liksom allmänt. Fast jag är lite extra trött just i denna stund. Jag har en hel del läxor, prov, redovisningar och allt vad det heter som jag inte riktigt tar tag i som jag borde. Istället sitter jag bara och har panik över allting. Fast det kanske inte är så mycket egentligen. Hoppas vi. Jag saknar Fanny. Henne träffar jag förmodligen imorgon. Idag har jag varit i skolan, som vanligt. Sen stannade jag och de restrerande människorna i pjäsen kvar i aulan och övade. Och nu kom jag alldeles nyligen hem från dansen. Dödstrött är vad jag är. Så snart ska jag sussa. Adios.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0