It was so easy and the words so sweet

Söndag och en regnig sådan. Jag gillar det, söndagar får gärna vara regniga. Även om allt blir lite dystert. Jag ägnar mig inte åt någonting speciellt alls denna dag. Traskar runt i lägenheten med mina lilarosa sockor och lyssnar på musik. Pluggar lite smått och städar rummet. Äter olika saker som tillexempel pannkakor och dricker en massa te. Tittar ut genom fönstret på en grå himmel och en trädtopp med orangerödgula löv. Läser och tittar på repriser. Typiska söndagssysslor helt enkelt. Är också drabbad av huvudvärk och magont. Ska jag vara ärlig så har jag pluggat otroligt lite denna dag, inte bra. Imorgon ska jag redovisa på engelska om Jens Lekman. Och inte nog med det, jag måste klä ut mig och låtsas vara honom också. Imorgon är det också uppspel av våran SO-pjäs. Hjälp. Jag är rätt nervös. Nu måste jag öva på min redovisning om Jens. Arrivederci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0