Hela livet var ett disco

Igår strosade jag omkring i kylan med Julia och var sedan på bio med Fanny. Vi såg 500 days of Summer. Och åh, den var väldigt fin. Folk säger att den är en besvikelse. Inte jag. Fanns ingenting att bli besviken på. Den tycker jag att alla ska se.





Idag har jag och Fanny varit på en liten fotoutställning vid namn "Hela livet var ett disco" som var gjord av en vän till Fanny. Den var fin. Sedan fikade vi på String tills det stängde och traskade då omkring ett tag.




Kommentarer
Postat av: märta

sv; tack!

åh ja,det borde vi verkligen! herre,länge sedan

2009-10-31 @ 14:09:19
URL: http://sjuhundraslag.blogg.se/
Postat av: j

hejsan,

Gå in på min blogg juliiiakempff.blogg.se

och kika in på mina nya höstfoton jag har.

Släng gärna in en kommentar om vad ni tyckte.

ha en skönt halloween:)

kramar Julia

2009-10-31 @ 15:24:00
URL: http://juliiiakempff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0