I don't know what to do

Igår sov jag hos Fanny. Vi tittade på idol och grillade marshmallows över värmeljus. Idag hade vi en segdag och gick runt iklädda pyjamas större delen av dagen och åt frukostmat. Vi tittade på tre filmer, eller nej, två och en halv film. Eftersom att en var så konstig att vi stängde av efter halva. Dem pratade ungefär en gång i kvarten och resten av tiden fick man se ryggar på folk som gick, typ. Såg Fröken Sverige och Slumdog Millonaire också. Sedan åkte jag hem och såg ut som ett äckel. Duschade och åt och sedan träffade jag Fanny igen och fikade på 60. Nu är jag dödstrött. Har blivit förkyld också och det är ganska sämst.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0