Sparar min tid så att jag kan spara på dig

Jag tror att jag håller på att bli sjuk, vilket inte vore så trevligt Jag har ont i min hals och i mitt huvud och hostar en del. Men nåja, förhoppningsvis så blir det inte värre. Idag har jag varit i skolan och sedan begav jag mig mot Slussen för att möta Fanny. Vi satte oss på String och fikade och pratade och sedan gick vi runt ett tag. Nu ska jag snart börja packa till klassresan, om jag orkar hehe, annars får det vänta tills imorgon. Jag har gjort en spellista på spotify också. den heter "hjärta" och den finner ni här: http://open.spotify.com/user/skimret/playlist/73aGk75eAJNqpmxTNMzwED.

Det är låtar som är bra helt enkelt, enligt mig. Adjö och puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0