Bara något jag kom att tänka på

Någon gång i januari-februari ska jag välja gymnasium. Då måste jag ha en ansökan ifylld och inskickad. Jag har ingen aning om vilket gymnasium jag vill gå på och har lite smått panik. Jag tror att jag vill gå på någon samhällslinje. Mer än så vet jag inte. Känner att när det blir dags att välja gymnasium kommer jag ha en väldig panik och ångest. Det känns som att ens liv och framtid typ hänger på det här valet. Jag kommer säkert välja något som jag sedan inser att jag inte alls ville gå på och sedan kommer allt gå åt helvete. Så känns det. Det är ungefär ett halvår kvar tills det är dags att välja och tiden har ju en tendens att gå väldigt snabbt. Det finns ju så himla mycket olika gymnasier och linjer att välja på, hur ska man kunna bestämma sig? Det hade ju varit bra om jag visste nu vilket gymnasium jag helst vill gå på så att jag kan försöka få dem betygen som krävs. Men nu gör jag ju inte det tyvärr. Nåväl, vi får väl se vilket gymnasium jag befinner mig på om ett år. Spännande...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gå på södra latin, du känns som en södra-människa.

2009-08-25 @ 21:31:47
Postat av: Anonym

tag estetiskt det är roligast.

2009-09-04 @ 20:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0