Time to pretend

Idag har jag varit i skolan och haft lite lektioner. Fast vi har inte arbetat så mycket precis utan mest fått veta vad som komma skall. Egentligen slutar vi klockan fyra på måndagar men vi fick sluta två eftersom att det är första riktiga skolveckan. Typ. Nu sitter jag och bränner mig lite överallt på mitt varma te heheee. På fredag åker jag på klassresa och missar Popaganda ja jo jag vill dö. Fan vad sur jag blir när jag tänker på det. Redan förra året när vi stod utanför Popaganda under Shout out louds bestämde jag mig för att jag skulle gå nästa år. Men icke. Jag vill inte missa det. Liksom MGMT, Lykke Li, Markus Krunegård, Johnossi, Suburban kids, Parken osv osv. Jag antar att ni förstår den djupa sorgen över att missa detta. Apa. Sådan himla otur att det skulle vara precis samma helg.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0