Give a little love

Nu blev det återigen dags för ett bloggbyte. Den här bloggen fick heta "monthofmist" som är en låt med Laakso. Det här kommer nog bli en ful och tråkig blogg. Men det bryr jag mig inte om. Jag kommer att skriva om saker som jag känner för att skriva om och inte tänka särskilt mycket för jag orkar inte hålla på och tänka på om det ser konstigt ut och blabla. Orkar inte anstränga mig så mycket helt enkelt. Så vi får väl se hur detta blir. Jag heter iallafall Josefine och är 15 år. Mer än så orkar jag inte skriva om mig själv. Pussar.

Kommentarer
Postat av: Emanuel

Du avverkar bloggar som på löpande band! (Bara så att du vet liksom.) Och Laakso är finfina.

2009-09-06 @ 13:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0